FAQ

Jeg har et bookingsystem med medlemmer og medlemskaber. Hvordan bliver de flyttet?

Såfremt dit gamle bookingsystem giver adgang til det, kan vi tage alt info med over til YOGO. Dvs. f.eks. kundeoplysninger, medlemskabstyper, antal klip tilbage, tilmeldte hold og events. Det eneste kunden skal gøre ved et skift er at oprette en ny adgangskode. Vi sender en mail ud til alle kunder med link, hvor de nemt kan skifte den.

Hvad med betalingskort, kan I også flytte det?

Hvis I i forvejen benytter DIBS som betalingsudbyder kan vi godt, da det er integreret direkte i YOGO. Ellers kan vi af sikkerhedsmæssige årsager ikke importere kunders betalingskort. Men vi har lavet det super enkelt og tydeligt for kunden at tilføje sit kort efter skiftet. Alt dette beskriver vi også i e-mailen som bliver sendt til kunderne.

Kan jeg til eller fravælge app på et senere tidspunkt?

Ja, det er kan du. Hvis du opsiger appen er der tre måneders opsigelse på den. Men den kan til en hver tid tilvælges.

Prøv YOGO