Om YOGO

Intuitivt

Hurtigt

Enkelt

Det du ser

Simpelt er en af vores kerneværdier

Vores mission er at gøre opsætningen af YOGO lige så simpel for jer, som studie, som for jeres kunder. Alt er gjort så intuitivt og enkelt som muligt med brugervenligt design.

YOGO admin – dit overblik

Yogos admin er det, du som administrator af studiet, ser. Det er her der oprettes medlemskaber, klippekort, events, udseendet tilpasses med meget mere.

Overskud og overblik

Dan hurtigt et overblik over dagens klasser og events. Totalt zen.

yogo admin hub
YOGO admin screen

YOGO admin er der man på en nem og overskuelig måde tilføjer alt der skal være tilgængeligt for jeres kunder.

  • Dan et hurtigt overblik over dagens program.
  • Tilføj eller rediger i eksisterende kunder, herunder medlemskab, klippekort, hold m.m.
  • Opret nemt nye hold til skemaet.
  • Tilføj ubegrænset antal undervisere.
  • Opret ubegrænset antal lokaler
  • Opret ubegrænset antal træningstyper med billede og custom farve, som bliver vist i skemaet.
  • Opret kurser/events – herunder både gratis og kurser som koster penge. Vælg selv om de skal vises i kalenderen. De kan være både enkeltstående eller løbe over en længere periode.
  • Opret nemt ubegrænset antal medlemskaber, klippekort, periodekort eller medlemskab med selvvalgt antal træninger om ugen eller måneden.
  • Opret selv e-mails som I kan vælge at sende til kunder, som køber et nyt medlemskabm event osv.
  • Tilpas systemet så det passer til jeres eget designunivers. Upload jeres egen font, eller vælg mellem alle google fonts, vælg brand-farve, udtryk, tilpas kalenderens visninger med egen tekst.
  • Få nemt overblik over salg, filtrer på f.eks. periode, træningstyper m.m. Alt kan eksporteres som pdf- eller csv-filer.
mere

Det dine kunder ser

Dine kunders overblik

Kundens startskærm er en simpel skærm, hvor de hurigt får overblik over tilmeldte kurser, medlemskaber, aktivitet m.m.

Kalender – tilmeld en klasse på et splitsekund

Der kan frit vælges mellem to kalenderlayouts – et timeskema og en liste. Begge layouts er tydelige og overskuelige, og hvis man er logget ind, er man tilmeldt med enkelt klik.

Priser og events – det hele er kun et klik væk

Hvad enten en kunde vil tilmeldle sig et event som koster penge eller er gratis, eller vil købe et abonnement, klippekort eller periodekort er det hele kun et klik væk via kundens profil.

Widgets – sammensmeltningen med din hjemmeside

Vi går meget op i samspillet mellem jeres hjemmeside og YOGO. Faktisk vil vi helst ikke have at kunderne bemærker at de kommer væk fra jeres hjemmeside. Derfor har vi fire widgets, som bliver integreret direkte på jeres side, og som man som kunde vil opleve som ‘jeres eget’ custom bookingsystem. Så hvad enten man vil tilmelde en klasse, købe et medlemskab eller tilmelde sig en event bliver kunden fortsat i jeres designunivers.

yogo woman lady pose

YOGO kundeprofil – kunden er i fokus

Kundeprofilen åbner i en modal direkte på jeres hjemmeside, eller kan tilgås selvstændigt via en url. Det hele er klart og tydeligt, så man aldrig er i tvivl om, hvor man tilmelder sig, hvad man har tilmeldt sig, hvor man køber klippekort osv. Det hele er sat op til at matche jeres designunivers, så man som kunde ikke oplever at komme væk fra jeres hjemmeside. Kan vises på dansk eller engelsk. Hurtigt, intuitivt og enkelt.

  • Personligt overblik over tilmeldte hold og events, antal klip tilbage, medlemskaber og kundens aktivitet (kan deaktiveres).
  • Vælg mellem to  designs til kalenderen. Den ene er et timeskema, det andet en listevisning. Det tager blot et klik i admin for at skifte design, og det vil herefter automatisk blive vist på både jeres hjemmeside og i kundeprofilen. Begge er meget enkle at bruge, hvis man er logget ind som kunde er man tilmeldt med et enkelt klik.
  • Events og kurser kan nemt købes og tilmeldes – hvad enten de koster penge eller er gratis.
  • Vis alle købsmuligheder samlet på en liste eller grupér dem i kategorier. Det hele er nemt overskueligt og fungerer som man kender det fra webshops.

 

mere

Checkin – hjemmefra eller i studiet

YOGOs checkin er tilpasset en tablet, som f.eks. kan hænge studiet. Når en kunde møder op i studiet skal de blot finde deres eget navn og trykke på det. Herefter vil de fremstå i systemet som fremmødt. Hvis ikke de har tilmeldt sig på forhånd og der er er ledige pladser, kan de også ‘droppe ind’ direkte via tabletten.

YOGO checkin billede

Så let er det at komme i gang med YOGO

  1. Kontakt os

    For at komme i gang med YOGO, har I brug for en betalingsaftale med NETS og DIBS. Vi igangsætter ansøgninger hos begge og de vil herefter kontakte jer, så aftalerne kan færdiggøres.

  2. Vi opsætter alt

    Herefter vil vi installere YOGO til jer. Vi opsætter nogle skjulte sider på jeres nuværende side og I får herefter adgang til det hele, så I kan lære YOGO at kende og føle jer trygge med det.

  3. Eksporterer og importerer kvit og frit

    Hvis I har et andet bookingsystem i forvejen, hjælper vi kvit og frit med at eksportere alle kunder, tilmeldinger, medlemskaber, antal klip tilbage m.m. (dette kan variere alt efter, hvor meget der er tilgængeligt fra jeres nuværende bookingsystem).

  4. Opstart!

    Vi bliver i fællesskab enige om en opstartsdato. I har derfor god tid til at varsle jeres kunder om skiftet. På selve dagen, hvor skiftet sker sender vi en mail ud til alle kunder med info og links til at oprette en ny adgangskode til deres profil.

Prøv Yogo