Vores mission er at gøre opsætningen af YOGO lige så simpel for jer, som studie, som for jeres kunder. Alt er gjort så intuitivt og enkelt som muligt med brugervenligt design.
YOGOs admin er det, du som administrator af studiet, ser. Det er her der oprettes medlemskaber, klippekort, events, udseendet tilpasses med meget mere.
Hold nemt styr på din forretning med vores unikke rapportmodul, hvor du kan bygge din egen rapport på stort set alle tænkelige scenarier. Et eksempel kan være kunder, som har haft første besøg i dit studio i en bestemt periode → Om de er konverteret → Hvad de er konverteret til, f.eks. et fast medlemskab → og om de har fødselsdag 🇩🇰
Få overblik over belægning på klasser, tilgang af nye medlemmer og meget mere.
Dan hurtigt et overblik over dagens klasser og events. Totalt zen.
Kundens startskærm er en simpel skærm, hvor de hurigt får overblik over tilmeldte kurser, medlemskaber, aktiviteter m.m.
Der kan frit vælges mellem to kalenderlayouts – et timeskema og en liste. Begge layouts er tydelige og overskuelige, og hvis man er logget ind, er man tilmeldt med enkelt klik.
Hvad enten en kunde vil tilmelde sig et event, som koster penge eller er gratis, vil købe et abonnement, klippekort eller periodekort, er det hele kun et klik væk via kundens profil.
Vi går meget op i samspillet mellem jeres hjemmeside og YOGO. Faktisk vil vi helst ikke have, at kunderne bemærker, at de kommer væk fra jeres hjemmeside. Derfor har vi fire widgets, som bliver integreret direkte på jeres side, og som man som kunde vil opleve som ‘jeres eget’ custom bookingsystem. Så hvad enten man vil tilmelde en klasse, købe et medlemskab eller tilmelde sig en event, bliver kunden fortsat i jeres designunivers. YOGO er kompatibel med alle hjemmesidesystemer, inkl. Squarespace og WordPress.
Kundeprofilen åbner i en popup direkte på jeres hjemmeside, eller kan tilgås selvstændigt via en url. Det hele er klart og tydeligt, så man aldrig er i tvivl om, hvor man tilmelder sig, hvad man har tilmeldt sig, eller hvor man køber medlemskab og adgangskort. Alt er sat op til at matche jeres designunivers, så man som kunde ikke oplever at komme væk fra jeres hjemmeside. Kan vises på dansk eller engelsk. Hurtigt, intuitivt og enkelt.
Med YOGOs custom app kan I tilbyde kunderne jeres egen app, med jeres navn, farver, logo m.m. i Apples App Store og i Google Play.
Appen er designet til at være så intuitiv og brugervenlig som mulig og gør det derfor endnu nemmere for jeres kunder at oprette sig, tilmelde sig hold og events, købe medlemskaber og få overblik over bookede klasser. Og så har den fuld integration til kalender, så elevernes automatisk synkroniseres, de kan modtage påmindelse til klasser m.m.
Dette er desuden en effektiv måde at øge konverteringen af nye kunder.
– Slutbruger
– Slutbruger
YOGOs aftalemodul er fuldt integreret med resten af systemet. Kunder kan derved både bruge det selvstændigt eller sammen med løbende holdtræning. Alt snakker sammen – både for jer som administratorer og for jeres kunder
YOGO’s livestream er fuldt integreret. Bookingflowet til en livestreamklasse er fuldstændig som til en fysisk klasse.
Det er også muligt både at have en livestream og en fysisk klasse på samme tid.
Med YOGO’s integration til Vimeo har I mulighed for at skabe jeres helt egen online videoplatform. Vi har bygget fuld integration, så det kan integreres direkte på jeres hjemmeside – ligesom resten af systemet.
YOGOs checkin er tilpasset en tablet, som f.eks. kan hænge studiet. Når en kunde møder op i studiet skal de blot finde deres eget navn og trykke på det. Herefter vil de fremstå i systemet som fremmødt. Hvis ikke de har tilmeldt sig på forhånd og der er er ledige pladser, kan de også ‘droppe ind’ direkte via checkin.
Alle undervisere har deres eget login, hvor de nemt kan se alle deres kommende klasser, tjekke elever ind eller tilmelde dem til en klasse. Når der tilføjes nye klasser i skemaet tilføjes de også automatisk her. Underviseren har også mulighed for at synkronisere sine klasser med sin egen kalender på sin telefon eller computer.
Hvis der skal startes en livestream gøres dette enkelt fra underviserloginnet.
Tidsforbrug: 10 minutter
Så let er det at komme i gang med YOGO
For at komme i gang med YOGO, har I brug for en betalingsaftale med Reepay. Vi igangsætter ansøgningen og de vil herefter kontakte jer, så aftalerne kan færdiggøres. Hvis det er pakken ‘Pay as you grow‘ som ønskes foregår betaling via Stripe, og I kan her være klar til at modtage betaling på 10 minutter.
Herefter vil vi installere YOGO til jer. Vi opsætter nogle skjulte sider på jeres nuværende side og I får herefter adgang til det hele, så I kan lære YOGO at kende og føle jer trygge med det.
Hvis I har et andet bookingsystem i forvejen, hjælper vi kvit og frit med at eksportere alle kunder, betalingskort, tilmeldinger, medlemskaber, antal klip tilbage m.m. (dette kan variere alt efter, hvor meget der er tilgængeligt fra jeres nuværende bookingsystem).
Vi bliver i fællesskab enige om en opstartsdato. I har derfor god tid til at varsle jeres kunder om skiftet. På selve dagen, hvor skiftet sker sender vi en mail ud til alle kunder med info og links til at oprette en ny adgangskode til deres profil.