YOGO er
YOGO er
… et komplet all in one member management system, med alt, hvad der skal til for at drive og vækste din forretning
YOGO admin er kernen i systemet og er der, hvor man på en nem og overskuelig måde tilføjer alt, der skal være tilgængeligt for jeres kunder. Det er også der, der er automatisk styr på alle medlemmer, salg og udviklingen af din forretning
YOGO admin
-
Danne et hurtigt overblik over dagens program.
Tilføje eller redigere i eksisterende kunder, herunder medlemskab, klippekort, hold m.m.
Nemt oprette nye hold til skemaet.
Tilføje ubegrænset antal undervisere.
Tilføje kampagner på medlemskaber
Oprette medlemskabsfordele
Oprette rabatkoder
Livestream
Lønrapporter med overskueligt overblik over underviste timer, antal tilmeldte m.m.
Integrere video og sælge videomedlemskaber
Integrer med Google Tag Manager, så I f.eks. kan tracke køb med Google analytics, Facebook pixel m.m.
Opret ubegrænset antal lokaler
Opret ubegrænset antal træningstyper med billede og custom farve, som bliver vist i skemaet.
Opret kurser/events – herunder både gratis og kurser som koster penge. Vælg selv om de skal vises i kalenderen. De kan være både enkeltstående eller løbe over en længere periode.
Opret nemt ubegrænset antal medlemskaber, klippekort, periodekort eller medlemskab med selvvalgt antal træninger om ugen eller måneden.
Opret selv e-mails som I kan vælge at sende til kunder, som køber et nyt medlemskab, event m.m.
Tilpas systemet så det passer til jeres eget designunivers. Upload jeres egen font, eller vælg mellem alle google fonts, vælg brand-farve, udtryk, tilpas kalenderens visninger med egen tekst.
Sæt medlemskaber i bero med valgfrit start og slut-tidspunkt
Få nemt overblik over salg, filtrer på f.eks. periode, træningstyper m.m. Alt kan eksporteres som pdf- eller csv-filer.
Skab dine egne rapporter ud fra valgfrie kriterier.
Analyser kundetilgang og klassepopularitet.
Og meget, meget mere
Kundeprofilen åbner i en popup direkte på jeres hjemmeside, eller kan tilgås selvstændigt via en url. Det hele er klart og tydeligt, så man aldrig er i tvivl om, hvor man tilmelder sig, hvad man har tilmeldt sig, eller hvor man køber medlemskab og adgangskort. Alt er sat op til at matche jeres designunivers, så man som kunde ikke oplever at komme væk fra jeres hjemmeside. Kan vises på dansk eller engelsk. Hurtigt, intuitivt og enkelt.
YOGO kundeprofil – kunden i fokus
-
Få et personligt overblik over tilmeldte hold og events, antal klip tilbage, medlemskaber, se vigtige beskeder fra studiet/centeret og tracke sin aktivitet aktivitet (kan deaktiveres).
Vælge mellem to designs til kalenderen. Det ene er et timeskema, det andet en listevisning. Det tager blot et klik i admin at skifte design, og det vil herefter automatisk blive vist på både jeres hjemmeside og i kundeprofilen. Begge er meget enkle at bruge – hvis man er logget ind som kunde, er man tilmeldt med et enkelt klik.
Events og kurser kan nemt købes og tilmeldes – hvad enten de koster penge eller er gratis.
Vis alle købsmuligheder samlet på en liste eller grupér dem i kategorier. Det hele er nemt overskueligt og fungerer som man kender det fra webshops.
Og meget mere.
YOGO POS
Med YOGO POS får du et komplet butiksmodul og er en unik ekstra mulighed for mersalg til jeres kunder.
Alt er super tydeligt, så ingen er i tvivl om hvordan man lynhurtigt sælger et medlemskab til en kunde.
Der er desuden mulighed for at tilkøbe en fysisk terminal, der virker til både betalingskort, Apple Pay og Google Pay.
-
Bruge det på alle enheder fra mobil, tablet og computer.
Få mulighed for tilkøb af fysisk betalingsterminal (Stripe).
Oprette hurtigt kunder og sælg medlemskab i samme flow.
Sælge varer direkte via ApplePay, Google Pay, betalingskort.
eller MobilePay.
Sende betalingslink direkte til kundens mobiltelefon.
Med integration til betalingsterminal, kan kort gemmes med det samme, samtidig med køb.
Se historik
Og meget mere.
Undervisermodulet
Alle undervisere har deres eget login, hvor de nemt kan se alle deres kommende klasser, tjekke elever ind eller tilmelde dem til en klasse. Når der tilføjes nye klasser i skemaet tilføjes de også automatisk her. Underviseren har også mulighed for at synkronisere sine klasser med sin egen kalender på sin telefon eller computer.
Hvis der skal startes en livestream gøres dette enkelt fra underviserloginnet.
-
Tilmelde elever og checke ind
Se lønrapporter
Synkronisering af eget skema med personlig kalender
Send automatiske e-mails til deltagere
YOGO custom app – alt lige ved hånden
Med YOGOs custom app kan I tilbyde kunderne jeres egen app, med jeres navn, farver, logo m.m. i Apples App Store og i Google Play.
Appen er designet til at være så intuitiv og brugervenlig som mulig og gør det derfor endnu nemmere for jeres kunder at oprette sig, tilmelde sig hold og events, købe medlemskaber og få overblik over bookede klasser. Og så har den fuld integration til kalender, så elevernes automatisk synkroniseres, de kan modtage påmindelse til klasser m.m. Den er desuden fuldt integreret til dørløsning, så man ikke skal gøre andet end at holde telefonen hen til en reader for at åbne døren.
Dette er desuden en effektiv måde at øge konverteringen af nye kunder.
-
Push-beskeder
Fuld kalenderintegration
Automatisk påmindelser til klasser
Book endnu hurtigere kommende klasser og events
Personligt overblik over tilmeldte hold og events, antal klip tilbage, medlemskaber og kundens aktivitet (kan deaktiveres)
App-optimeret overblik over kommende klasser
Events og kurser kan nemt købes og tilmeldes – hvad enten de koster penge eller er gratis
Åben døre ved blot at holde telefon eller hånd hen til readeren (telefon skal i dette tilfælde være i nærheden)
Vil du vide, præcis hvad du har brug for? Spørg os her
Book et møde, hvor du kan få svar på alt fra features, overførsel fra et andet system eller få en gennemgang af YOGO
YOGOs checkin er tilpasset en tablet, som f.eks. kan hænge i studiet. Når en kunde møder op i studiet skal de blot finde deres eget navn og trykke på det. Herefter vil de fremstå i systemet som fremmødt. Hvis ikke de har tilmeldt sig på forhånd og der er ledige pladser, kan de også ‘droppe ind’ direkte via checkin.
Checkin
Kisi adgangskontrol
KISI tilbyder et avanceret cloud-baseret adgangskontrolsystem til fitnesscentre, som sikrer 24/7 adgang via smartphone, nøglebrik eller nøglekort. Systemet giver mulighed for automatisk indtjekning til holdundervisning ved adgang, samt automatisk deaktivering ved manglende medlemsbetaling.
Nemt for jer og jeres kunder
Derudover kan KISI automatisk registrere tailgating, øge sikkerheden og forhindre snyd.
Med direkte integration til YOGO custom app, kan det nemt skræddersys til jeres behov og administrere adgangen effektivt, alt sammen uden behov for fysisk tilstedeværelse fra personalet.
YOGO Business
Er din virksomhed en del af et større franchise? Med YOGO's nye Business-funktion kan du nu nemt tilføje og administrere flere CVR-numre under én konto. Uanset om du ejer flere studier eller skal koordinere mellem forskellige lokationer, gør YOGO det let for dig at have overblik og kontinuitet på tværs af alle dine virksomheder.
Start i dag og oplev, hvordan YOGO kan gøre det lettere at vokse og forvalte din virksomhed med fleksibilitet og uden besvær!
Hvad vores kunder siger
Prøv YOGO!
Klar til at komme igang?
Kontakt os i dag, så er du i gang med YOGO på no time!
Konfigurerbar rapportering
YOGO giver fuld kontrol over rapporteringen med skræddersyede rapporter til jeres behov. Systemet tilbyder filtre til indsigt i kundesegmenter, betalingsstatus og opsagte medlemskaber, samt mulighed for at overvåge medlemsvækst. Alle rapporter kan eksporteres til Excel og CSV, hvilket gør det nemt at analysere data.
Brugervenlighed
YOGO er et intuitivt administrationssystem til alle typer træningscentre, der forenkler jeres opgaver, så I kan fokusere på det, I brænder for. Med fokus på brugervenlighed gør YOGO det nemt at administrere alt fra medlemsbetalinger til holdbooking, og giver jer mere tid til at drive centret og skabe værdi for medlemmerne.
Vi håndterer overflytning af data
Hos YOGO forstår vi bekymringen ved systemskifte og sikrer, at al vigtig data, som kunder, medlemskaber, betalingskort og tilmeldte klasser, bliver overført. Efter overførslen skal kunderne blot oprette en ny adgangskode. Vi har en gennemarbejdet plan og holder dig løbende opdateret under hele processen.
Support
Hos YOGO har vi både e-mail, chat og telefonsupport fra kl. 10-15 alle hverdage, hvor vi er klar til at tage imod alle de spørgsmål i måtte have.
Har du KISI dørsystem er der support 24 timer i døgnet direkte hos KISI.